Santa Claus is comming to town ...















Mimo iż Xawery i ostatnie zjawiska pogodowe są raczej nieprzyjazne do robienia zdjęć, to ja mam dzisiaj dla Was mikołajkową niespodziankę w postaci kolejnego posta ;) Mam nadzieję, że Święty Mikołaj był dla Was hojny w tym roku i zostawił pod poduszkami dużooo prezentów. Dzisiaj prezentuję płaszczyk w świątecznym czerwonym kolorze z czarnymi rękawami. Do tego elegancka biała koszula i wygodne spodnie w printy. Mam nadzieję, że Wam się podoba.
Trzymajcie się ciepło!
Ola 

Although Xawery and weather are rather unfriendly to take pictures, I have a surprise for you today in the form of another post;) I hope that Santa was generous to you this year and left under pillows a lot of gifts. Today I present coat in the Christmas red color with black sleeves. For this elegant white shirt and comfortable pants in prints. I hope you like it.

Stay warm!
xoxo

Share this:

CONVERSATION

2 komentarze:

  1. Dobre ostatnie foto! pzdr

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi sie twój płaszczyk! :)
    i cała stylizacja extra :*
    pozdrawiam i zostawiam obserwacjÄ™:
    enigmaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń